شستشوی مبل از لکه نوشابه در منزل
نوشته شده توسط : ادمین

توجه: قبل از شروع توجه داشته باشید که اگر جنس مبلمان شما جز اجناس خاص است، حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید تا مبلمان شما با دستگاه و شامپو های مخصوص شسته شود و آسیبی به مبلمان شما وارد نشود.

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مواد و وسایل مورد نیاز:

مایع شوینده آنزیم دار یا شامپوی مبل(یا فرش)

دستمال یا حوله کاغذی

الکل سفید

سرکه سفید

آمونیاک در صورت نیاز

آب

بطری اسپری

جذب کردن لکه نوشابه:

ابتدا روی لکه نوشابه یک دستمال یا حوله کاغذی قرار دهید و تا جایی که ممکن است لکه نوشابه را از روی مبلمان جذب کنید. نوشابه های آماده معمولا حاوی تانن هستند که تانن با شوینده ها و صابونهای طبیعی تثبیت می شوند. برای شستشوی نوشابه می توانید از الکل و یا آمونیاک استفاده کنید.

نکته: اگر فرزند کوچک در منزل دارید بهتر است از آمونیاک استفاده نکنید.

نکته: هرگز آمونیاک را با مواد سفید کننده ترکیب نکنید زیرا خطر انفجار، و یا مسمومیت دارد.

شستشوی مبل با مواد شوینده آنزیم دار:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

برای شستشوی مقداری مایع شوینده آنزیم دار قوی را در یک لیتر آب گرم حل کنید و با اسفنج قدیمی یا برس قالیشویی نرم ( به پارچه های مبلی آسیب وارد نکند)  روی لکه های نوشابه بکشید تا کاملا تمیز شود. بهتر است پس از شستشو با مواد مذکور یک حوله تمیزو خشک روی لکه قرار دهید و آب و رطوبت اضافی آن را بگیرید و شستشو را تکرار کنید. همچنین میتوانید از شامپو فرش یا شامپو های مخصوص مبل استفاده کنید.

آبکشی مبلمان:

پس از شستشوی مبل بهتر است مبلمان را آب بکشید برای این منظور روی لکه شسته شده مقداری آب اسپری کنید و بهتر است پس از شستشو با مواد مذکور یک حوله تمیز و خشک روی لکه قرار دهید و آب و رطوبت اضافی آن را بگیرید و آبکشی را را تکرار کنید.

پس از شستشوی مبل می توانید برای تمیزی بیشتر، لکه های نوشابه را با آب و سرکه بشویید تا تمیز ترشود.

اجازه دهید مبلمان شما در سایه و در معرض وزش باد کاملا خشک شود. از قرار دادن مبلمان در معرض نور مستقیم خورشید جدا بپرهیزید زیرا موجب رنگ رفتگی مبلمان می شود.

 

توجه: اگر امکان شستشوی فرش های تیره را ندارید، بهتراست به قالیشویی مجاز یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی فرشهای بلژیکی استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی تهران؛ خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد  .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: